פרשת תרומה

פרשת תרומה

 

לאחר שקראנו בשבת שעברה את האופן שבו הקב"ה בחר בנו מכל העמים, ונהפכנו לעם סגולה, והעבירנו בברית הדם אשר כרת ה' עמנו ולאחר שהסכמנו להכנס לברית בלב שלם באומרנו נעשה ונשמע, וכמו שכתוב וַיִּקַּח סֵפֶר הַבְּרִית וַיִּקְרָא בְּאָזְנֵי הָעָם וַיֹּאמְרוּ כֹּל אֲשֶׁר דִּבֶּר ה' נַעֲשֶׂה וְנִשְׁמָע (שמות כד,ז).

 

מדוע הקב"ה הכל יכול צריך את התרומה של בני האדם?

אנחנו פותחים את פרשתינו פרשת "תרומה" עם בקשה תמוהה לכאורה, ה' מבקש מכל אחד מישראל להביא בנדבת ליבו כל מה שיוכל האדם מישראל לתרום לצורך בניית המשכן לכבודו יתברך, והשאלה המתבקשת מדוע צריך הקב"ה אותנו שנבנה עבורו משכן, ושנהיה אלו שנרים לו מנדבת ליבנו תרומה לצורך בנייתו? והרי לַה' הָאָרֶץ וּמְלוֹאָהּ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ (תהלים כד,א), וכפי שראינו בעליל איך הוא כילכל אותנו וסיפק את כל צרכינו במדבר ארבעים שנה, מארוחת הבוקר של הַמָּן המתוק אשר טַעְמוֹ כְּצַפִּיחִת בִּדְבָשׁ, ועד לשְּׂלָו שהוא הבשר המשובח שאכלנו בבין הערבים, והמים הטהורים והמתוקים כמו שראינו במרה שנאמר וַיּוֹרֵהוּ ה' עֵץ וַיַּשְׁלֵךְ אֶל הַמַּיִם וַיִּמְתְּקוּ הַמָּיִם והם שליוו אותנו לאורך כל מסעינו במדבר השמם במשך ארבעים שנה, וכמו שנאמר בספר דברים (כט,ד) וָאוֹלֵךְ אֶתְכֶם אַרְבָּעִים שָׁנָה בַּמִּדְבָּר לֹא בָלוּ שַׂלְמֹתֵיכֶם מֵעֲלֵיכֶם וְנַעַלְךָ לֹא בָלְתָה מֵעַל רַגְלֶךָ:

 

ואם כן השאלה שזועקת היא שהרי בורא עולם הוא הַסַפַּק הראשי של כל צרכינו, ולצורך מה הוא פתאום נזקק לתרומות שלנו? והרי חגי הנביא מצהיר כי לִי הַכֶּסֶף וְלִי הַזָּהָב נְאֻם ה' צְבָאוֹת: (חגי ב,ח) שכל העושר והרכוש והכסף והזהב שייך לו.

 

 

וכי הקב"ה צריך בית לשכון בתוכו והרי מלא כל הארץ כבודו? והאם גם יש משכן בעליונם?

לכן חייבים להקדים ולבאר מהיכן התחיל הרעיון של המשכן שהועמד כתכליתה של הבריאה כולה,כי כוונת הבריאה מתחילתה ועד סופה שלא נבראה אלא לכבודו יתברך, כמו שאמר ישעיהו הנביא (מג,ז) כֹּל הַנִּקְרָא בִשְׁמִי וְלִכְבוֹדִי בְּרָאתִיו יְצַרְתִּיו אַף עֲשִׂיתִיו: שגילוי כבוד ההשגחה העליונה היא בזה שכל צורת ההנהגה האלוקית העליונה הרוחנית, יורדת ובאה לידי ביטוי כאן למטה בתחתונים, וכפי שנאמר בבריאת האדם שנאמר (בראשית א,כז) וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת הָאָדָם בְּצַלְמוֹ בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ זָכָר וּנְקֵבָה בָּרָא אֹתָם, ורואים מכאן בפועל שהקב"ה מעתיק את  צוּרַתּ העליונים כאן למטה, וכן רואים שצורת המלאכים למעלה מקבילה לצורת החיות שהוא יצר בעולם הזה כמבואר במעשה המרכבה במראות הגדולות שראה יחזקאל הנביא שמתאר (יחזקאל פ"י) וְאַרְבָּעָה פָנִים לְאֶחָד פְּנֵי הָאֶחָד פְּנֵי הַכְּרוּב (פני מלאך) וּפְנֵי הַשֵּׁנִי פְּנֵי אָדָם וְהַשְּׁלִישִׁי פְּנֵי אַרְיֵה וְהָרְבִיעִי פְּנֵי נָשֶׁר.

 

האם הר ה' גם קיים למעלה ?

ואפילו המושג של 'הר סיני', שהוא ההר הזמני שנבחר בתחתונים (שהועתק לאחר כניסתם לארץ להר המוריה) עומד ומקביל להר המיוחד הרוחני אשר נמצא כנגדו בעליונים, וכמו שרואים שעוד לפני שירד ה' על הר סיני נאמר וּמֹשֶׁה עָלָה אֶל הָאֱלֹהִים, ולא נאמר ומשה עלה אל הר סיני, מכיון שעוד לא היתה ההתגלות של ירידת ה' על הר סיני, אלא משה עלה ישִירוֺת  אל האלהים השוכן בשמי השמים,ומה שכתוב וַיִּקְרָא אֵלָיו ה' מִן הָהָר לֵאמֹר, הוא אותו ההר הנמצא בעליונים שהוא בגן העדן העליון, ומשם ה' קרא אליו ואמר לו כֹּה תֹאמַר לְבֵית יַעֲקֹב וְתַגֵּיד לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל: אַתֶּם רְאִיתֶם אֲשֶׁר עָשִׂיתִי לְמִצְרָיִם וָאֶשָּׂא אֶתְכֶם עַל כַּנְפֵי נְשָׁרִים וָאָבִא אֶתְכֶם אֵלָי: כי בגילוי העליון הזה ה' מגלה למשה את התכנית והתיקון הסופי של העולם ע"י עם ישראל שמוטל על משה ושעתיד להתממש ע"י מלך המשיח שקשור בעבותות אהבה למשה רבינו כמבואר בזוה"ק (משפטים קכ.) משה – הוא הגואל הראשון והוא עומד מאחורי הגואל האחרון, שלבסוף הקב"ה ישא אותנו על כנפי נשרים שהוא הביטוי למלאכים שהם כדמיון הנשר שישאו אותנו על כנפיהם העצומים, ויביאו אותנו אל ההר אשר נמצא בגן עדן העליון המרהיב ביופיו שהיה כדוגמתו בעולם הזה התחתון לפני הקלקול של אנשי סדום ועמורה שהיו רָעִים וְחַטָּאִים לַה' מְאֹד: (בראשית יג,יג) כנאמר לִפְנֵי שַׁחֵת ה' אֶת סְדֹם וְאֶת עֲמֹרָה כְּגַן ה' כְּאֶרֶץ מִצְרַיִם  שהיה בתחתונים גן כמו גן העדן העליון המרהיב ביופיו עוצר הנשימה והדבר הזה יתקיים בנו בסיום כל הגלויות והתיקון הגדול שהעוה"ז צריך לעבור עד לתיקון הסופי בגאולה השלימה בביאת משיח צידקנו במהרה בימינו שה' ישא אותנו על כנפי נשרים ויביא אותנו אליו אל אותו גן עדן העליון שממנו גורש האדם הראשון בעיקבות חטאו.

 

האם קיים משכן גם בעליונים?

ומזה יש להבין שעל אותו ההר שנמצא בעליונים גם נמצא המשכן שהוא המשכן העליון, כמו שנאמר הַשְׁקִיפָה מִמְּעוֹן קָדְשְׁךָ מִן הַשָּׁמַיִם שזאת היא ההבטה של ה' עלינו מִמְעֺוֺנֺו בשמים שהוא המשכן הגדול והנורא שנמצא בעליונים, וכל הסיבה שה' רצה שנעשה לו משכן בתחתונים הוא כדי לרומם את העולם השפל הזה ולהביא לתיקון הבריאה, שכל הנמצא בתחתונים יהיה מקביל למציאות העליונה העומדת כנגדה, וכמו שאמרו (תענית יא) ירושלים של מטה מכוונת כנגד ירושלים של מעלה, ולכן כל הענין של בניית המשכן ידע צופה הדורות מראש כי הוא דבר שצריך ומוכרח להתקיים בעולם הזה, אבל בתנאים הראויים והמיוחדים שלו, וכדֵי שיהיה שייך לבנות משכן צריך שיהיה לו הר שיהיה קדוש לה' כנאמר שַׁל נַעַלְךָ מֵעַל רַגְלֶךָ כִּי הַמָּקוֹם אֲשֶׁר אַתָּה עֹמֵד עָלָיו אדמת קֹדֶשׁ הוּא וגם צריך שיהיה לו עם שיקבל על עצמו להיות מקודש כנאמר וְאַתֶּם תִּהְיוּ לִי מַמְלֶכֶת כֹּהֲנִים וְגוֹי קָדוֹשׁ (שמות יט,ו) וכדי שנוכל להיות חלק מקדושת המשכן ושְנִהיה ראויים ומסוגלים להתעסק בדבר הקדוש והעצום הזה, כמו שראינו שבחנוכת המשכן שאפילו משה שהיה קדוש עליון שלא קם נביא בישראל כמשה שעם כל קדושתו הגדולה והנוראה של משה, שקרן אור פניו נאמר עליו וְלֹא יָכֹל מֹשֶׁה לָבוֹא אֶל אֹהֶל מוֹעֵד כִּי שָׁכַן עָלָיו הֶעָנָן.

האם המשכן כבר נרמז לאברהם אבינו?

וצריך להבין מכל הדברים הנ"ל שהנבואה הקשה של ה' וְהִנֵּה אֵימָה חֲשֵׁכָה גְדֹלָה נֹפֶלֶת עָלָיו שנאמרה לאברהם אבינו, היהודי הבודד הראשון ב"ברית בן הביתרים"  בזמן שעוד לא חלמנו להיות לעם יָדֹעַ תֵּדַע כִּי גֵר יִהְיֶה זַרְעֲךָ בְּאֶרֶץ לֹא לָהֶם וַעֲבָדוּם וְעִנּוּ אֹתָם אַרְבַּע מֵאוֹת שָׁנָה:, והשאלה שנשאלת מאיפה יהיה לעם של עבדים שהוא עם משועבד לשליט רשע ואכזר במצרים, העם העני והאביון, מנין יהיה להם את הכסף והזהב הַרַב שצריך בשביל בניית המשכן? ורואים משם שכבר אז בתוך הנבואה הקשה, נתגלה לו הפתרון של כל הַחוֹמַרִים הַעַתִידִיים שיצטרכו לבנית המשכן העתידי שיבנה לאחר 400 שנה של שיעבוד, ואיך זה יתקיים? ע"י וְאַחֲרֵי כֵן יֵצְאוּ בִּרְכֻשׁ גָּדוֹל: כמו שאנו רואים שביום היציאה ממצרים משה רבינו נותן הוראה לעם ישראל מפי הגבורה וְשָׁאֲלָה אִשָּׁה מִשְּׁכֶנְתָּהּ וּמִגָּרַת בֵּיתָהּ כְּלֵי כֶסֶף וּכְלֵי זָהָב וּשְׂמָלֹת וְשַׂמְתֶּם עַל בְּנֵיכֶם וְעַל בְּנֹתֵיכֶם וְנִצַּלְתֶּם אֶת מִצְרָיִם: רואים שנאמר בפירוש לעם ישראל לדרוש ביציאתם ממצרים  כלי כסף וכלי זהב שמהם יעשו את המשכן, כי בשביל לבנות משהו לקב"ה צריך את הטוב והמובחר ביותר, ואי אפשר להתפשר על פחות מכסף וזהב, וזאת בכדי לקיים זֶה אֵלִי וְאַנְוֵהוּ אֱלֹהֵי אָבִי וַאֲרֹמְמֶנְהוּ

אם בנית המשכן כ"כ חשובה,מדוע האדם הראשון לא נצתווה לבנות משכן?

 

והנה ה' המתין אלפיים שנה מבריאת העולם עד שמצא את האדם הענק שבענקים, כמו שנאמר הַבִּ֙יטוּ֙ אֶל־אַבְרָהָ֣ם אֲבִיכֶ֔ם וְאֶל־שָׂרָ֖ה תְּחוֹלֶלְכֶ֑ם כִּֽי־אֶחָ֣ד קְרָאתִ֔יו וַאֲבָרֲכֵ֖הוּ וְאַרְבֵּֽהוּ: (ישעיהו נא,ב) ורק לאחר שאברהם נתנסה בנסיונות גדולים וכבירים ועמד בכולם בהצלחה רבה, (אבות ה,ג) ובמיוחד לאחר נסיון העקדה הבלתי נתפס שלאחריו נאמר לו בפירוש כי מרגע זה והלאה הוא זה שנבחר להתחיל את העם שיהיה עם ה', ולכן הפסוק בישעיה הנביא שאך הזכרנו צריך לעורר אותנו להתבונן ולהביט על גדולתם של מחוללי עמינו שעתיד לצאת מזרע האבות והאמהות החזקים והגדולים שלנו הנקראים אבות האומה הישראלית – העם הנבחר של ה' כנאמר רַק אֶתְכֶם יָדַעְתִּי מִכֹּל מִשְׁפְּחוֹת הָאֲדָמָה(עמוס ג,ב) ורואים מכאן שכל תכלית בריאת העולם ובחירת עם ישראל היתה השראת שכינתו יתברך בתחתונים, כמו שאמרו חז"ל (מד"ר נשא טז) נתאוה הקב"ה לעשות לו דירה בתחתונים, ולכן כבר כשהוא בוחר באברהם הוא אומר לו כי התכלית שבעבורה הוא בוחר בו ובזרעו אחריו להיות לו לעם הינה לצורך הקמת המשכן בדומה למשכן העליון בגן העדן העליון שעומד על ההר הגבוה שממנו ה' קורא אל משה כנ"ל ומשה עלה אל האלוהים ויקרא אליו ה' מן ההר לאמר.

 

איך יתכן שמעם של עבדים הפכנו להיות חלק מעם ה'?

 

לאחר שאנחנו שומעים את הדברים הגדולים והמעוררים האלו, אנחנו צריכים להתמלא בשמחה גדולה איך נפלה לידנו כזאת זכות גדולה עם של עבדים להגיע לכאלה דרגות גדולות ונַעַלוֺתֺ שֺתֺפול בחלקנו הזכות העצומה לבנות משכן גדול וקדוש לְשֵם ה' מלכנו אנחנו בני תמותה עפר ואפר כנאמר "וַיִּ֩יצֶר֩ יְהֹוָ֨ה אֱלֹהִ֜ים אֶת־הָֽאָדָ֗ם עָפָר֙ מִן־הָ֣אֲדָמָ֔ה" במטרה למלא את הַיִעוּד של וַיִּפַּ֥ח בְּאַפָּ֖יו נִשְׁמַ֣ת חַיִּ֑ים כנאמר בזוהר הקדוש מַאְן דְנָפַח מִדִילֵיה נָפַח שנפח בנו נשמה מעצמותו ולכן אנחנו חלק אלוה ממעל,וגם כנאמר בפרשת האזינו כִּי חֵלֶק ה' עַמּוֹ שאנחנו להבדיל ממשפחות הגויים ממש חלק מנשמתו של בורא עולם, וצריך להבין את המשמעות הגדולה שנשמתינו ונשמת האומה הישראלית היא חלק אינטגרלי מה', לכן כתוב חֵלֶק ולא חלקים להודיע לנו שכל הנשמות של עם ישראל קשורים אחד בשני והם כְמִקְשָה אחת, ולכן באחרית הימים בורא עולם מבטיח לנו שכל העם שלנו יחזור בתשובה שלמה כמקשה אחת כמו שנאמר (דברים ד,ל) בְּאַחֲרִית הַיָּמִים וְשַׁבְתָּ עַד ה' אֱלֹהֶיךָ חוץ מאלו הנשמות קשות העורף שלא רוצות להבין את הימים הגדולים שאנחנו נמצאים בהם, שהם אחרית הימים ומתעקשים להתמרד נגד בורא עולם בעזות מצח, שהקב"ה עכשיו מסנן ומברר את הבירורים האחרונים ומציף 'ומרומם' אותם כדי שאנחנו נוכל לזהות את השקר והרשעות שלהם כמו שאנחנו רואים לנגד עינינו איך השמאל ההזוי והשולי מתחבר לערבים שונאי ישראל ואויבינו המושבעים ועושים איתם יד אחת כנגד תורת ישראל ומנסים לפגוע בנשמת האומה הישראלית ומנסים לעקור את כל הקדוש והיקר לנו.

 

ונשאלת השאלה, להיכן נעלמו כלי המשכן המקוריים מימות משה רבינו, שהם הארון, הלוחות, והמנורה הטהורה?

בעקבות החורבן הנורא של ביהמ"ק הראשון והשני התעוררו שאלות גדולות היכן הם הפריטים החשובים שהזכרנו, לגבי מנורת הזהב אנחנו יודעים בבירור על פי הציור שנחרט על גבי שער טיטוס שברומא שבה רואים איך הגולים סוחבים על גבם את המנורה הגדולה, שהיא המנורה המקורית שנבנתה ע"י משה ואהרן, שהרי נתקשה משה איך אפשר לבנות מנורה עם כפתוריה ופרחיה וגביעה ממקשת זהב אחת גדולה, ועוד שמֶהַקָנֶה האמצעי צריכים לצאת ששה קנים משני עבריו, דבר שהוא בלתי אפשרי לבן תמותה בשר ודם לעשות, ולכן בורא עולם צייר לו את צורתה, ונתן לו לְסִיוּע את מלאך ה' לעוזרו כדי שכל הפיתוחים והקישוטים של פרחיה כפתורה וגביעיה יוכלו לצאת ולהתבטא לפְרַטֵי פְרַטִים מאותה מקשה אחת זהב טהור, ולכן כשמשה היה במרומים יצר לו ה' את צורתה כמאמר הפסוק כַּמַּרְאֶה אֲשֶׁר הֶרְאָה ה' אֶ ת מֹשֶׁה כֵּן עָשָׂה אֶת הַמְּנֹרָה: (במדבר ח,ד)

מי הם הדתות שמנסים לחקות את דת ישראל, ומדוע?

ישנם שתי דתות שקר עיקריות שמנסות לחקות את תורתינו הקדושה, והם אלו אשר מנסים בכל כוחם לגזול מאיתנו את הדברים החשובים והכי קדושים לנו, האחת זוהי הקתדרא הידועה ברומי שנקראת הוותיקן הידועה לשמצה, שבחוצפתם הגדולה מִתְפַארִים בְכַך שגזלו מאיתנו את המנורה הטהורה, ובעזות מצח חַרטוּ את צורתה על השער הידוע הנקרא 'שער טיטוס', שבו לא רק שהם לא מתביישים במעשים הניבזים שעשו לעמינו, אלא הם מודיעים בריש גלי קבל עם ועדה, שהם אלו הרשעים אשר החריבו את בית מקדשינו, והם אלו  אשר גזלו מאיתנו את המנורה הטהורה והקדושה לנו, וידוע שהם החביאו את המנורה הקדושה הזאת במרתפים שחפרו עמוק במעמקי האדמה, כדי שאיש לא יוכל להגיע אליהם, ואיך יתכן שכיום לאחר שקמה מדינת ישראל הריבונית, הם הנוצרים אפילו לא מנסים להשיב את הגזילה אשר גזלו, ובעזות מצח ממשיכים להחזיק ללא חַת באחד הנכסים החשובים והקדושים ביותר לעם היהודי, וממשלת ישראל לגווניה המתחלפת חדשים לבקרים, אפילו לא מעיזים לדרוש שישיבו לנו את השייך לעמינו שגזלו מאיתנו ברשעותם ובאכזריותם שלא ידעה גבול. זאת המנורה העשויה מִמקְשַה אחת זהב טהור, אשר אין כסף בעולם שיכול לקנות את שֹוִוי הדבר הגדול והענק הזה, שהוא תפארתנו ושייך לנו מקדמא דנא, והוא מעוגן במסמך עולמי שכל דתות העולם אינם מתכחשות לו, שזוהי תורתנו הקדושה המתורגמת לאין ספור לשונות מלשונות הגויים, שאין אדם או אומה עלי אדמות שיכולים להתכחש למסמך העתיק יומין שכולם גמרו עליו את ההלל. ולמה כל הממשלות עד לממשלה ההזויה הנוכחית אשר שמו את העתק המנורה כסמל במשכן הכנסת,לא דורשים בתוקף שישיבו לנו את הגזלה שגזלו מאיתנו? כל זה נובע מפאת שאלו היושבים שם מחשבותם ועבודתם זה להידמות לחוקות הגוים שהוא דבר ריק וחלול שאין בו ממש לעומת תורת ישראל הקדושה והמרוממת, למרות שהקב"ה אמר במפורש וְלֹא תֵלְכוּ בְּחֻקֹּת הַגּוֹי אֲשֶׁר אֲנִי מְשַׁלֵּחַ מִפְּנֵיכֶם אשר לצערינו הגדול בדמיונם הנַלֹוז והמְעּוות מחשיבים הם את מנהגי הגוים וחוקותיהם למעלה מחוקות התורה הקדושה, וזה נובע מהרגשת תסביך של רגש נחיתות והתרפסות לגויים.  ובזה הם עושים יד אחת עם הנחש הקדמון השטן בכבודו ובעצמו, שהוא המסיט והמדיח של העם היהודי ושממנו צמחו ועלו כל דתות השקר בעולם, ובתוכם הדת הנוצרית אשר חרטה על דיגלה לפגוע ללא רַחֶם בכל המקודש והיקר לנו. שלא לדבר על ההיסטוריה העקובה מדם של אחינו ואחיותינו ושל הַהֶרֶג וְהַשְמַד של כל הפוגרומים שבהם טבחו ורצחו יהודים, ונהרות דם רבים שנשפכו ללא הפסק. תוך כדי שהם בוזזים ורומסים יהודים ומנשלים אותם מאדמתם ללא משפט, ואין דין ואין דיין ואין פוצה פה ומצפצף – והכל קיבל גושפנקא ונחתום בטבעת המלך באישור הכמרים והבישופים של דת הכמורה והשקר שלהם.

מהו הטעם שהאומות נטפלים כל כך דווקא למקומות הקדושים שלנו?

והאומה השניה פה בארצינו הקדושה, שהיא הדת השניה בגודלה בעולם שהיא דת ישמעאל, אשר שמה לה בראש מעייניה להשתלט ביד רמה על כל מקום שקדוש ושייך לְדַתֵנוּ מזה אלפי שנים, והכל זה בטענות מטענות שונות שאין בהם אמת ואין להם כל שחר. וכי אנחנו ניסינו ללכת למקומות המקודשים להם ולטעון שאנחנו הבעלים החוקיים של המקומות האלה – כְמֺוֺ מֶכַה ומְדִינַה, אלא שכמדובר בארצנו הקדושה אין אפילו אתר אחד שקדוש לנו שהם לא הקימו בו את המסגד שלהם, אם זה מערת המכפלה שבהם קבורים אבות ואמהות האומה היהודית כבר מלפני כ-4000 שנה,כשהדת שלהם בכלל לא היתה קיימת. ולאחר מכן קבר יוסף הצדיק שגם אותו חיללו במסגד שבנו על גביו, וכי מה להם וליוסף הצדיק?, וכן בכל שאר מקומות הקדושים לנו כגון קבר דוד המלך, והר ציון, ועד למקום הגדול 'הר ה" שהוא הר המוריה שלכל אורך התורה הקב"ה לא ציין את מקומו אלא התייחס אליו ברמז כמו שכתוב אֶל הַמָּקוֹם אֲשֶׁר יִבְחַר ה' אֱלֹהֵיכֶם מִכָּל שִׁבְטֵיכֶם לָשׂוּם אֶת שְׁמוֹ שָׁם כי ידע בורא העולם שאם הוא יצביע על מקום מסויים שהוא המקום הקדוש והמיוחד שבחר בו מכל האדמות של העולם, אז כל או"ה היו רצים כדי לכבוש את המקום הזה.

מי היה זה שגילה את הסוד של מציאת המקום שה' בחר בו?

עד שבא דוד המלך שתפקידו היה לגלות את המקום שה' בחר בו, שנשבע ונדר שהוא לא ינום ולא יישן עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַה' מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב (תהלים קלב,ד) שזה היה מקום היבוסי שזה באיזור העיר העתיקה שהיה מוגן בחומות גבוהות דלתים ובריח, ודוד המלך נכנס דרך צנורות הביוב, וַיֹּאמֶר דָּוִד בַּיּוֹם הַהוּא כָּל מַכֵּה יְבֻסִי וְיִגַּע בַּצִּנּוֹר…(שמואל ב' ה,ח) וסילק את מלך היבוסי מהמקום הקדוש שלנו, והיום לצערינו כשיש לנו ממשלה יהודית, אין אף אחד שיכול לעמוד ביד חזקה כדי לסלק את החרפה הגדולה שיושבת על המקום הכי מקודש לעם ישראל, שהוא הר המוריה שנקרא 'הר הבית' על שם ביהמ"ק הראשון והשני שנבנו עליו, כי שיטת המשילות של הכנסת והממשלה, היא העתק נבוב של הליכה בחוקות הגוים, ובימים אלו שיטת הבחירות הקלוקלת הזאת הוכיחה את עצמה כְאִיֺוֹבְ מספר אחד של העם היהודי, כאשר מיעוט של אנשים עוקרי דת שמחזיקים באזני כלב שהם אויבי עמינו המושבעים, ששמו אותם לראש עליהם, כשכל נואם פותח את נאומו תוך שהוא מבקש רשות מ'אדוני יושב הראש של כנסת הכופרים' כשבראש הכנסת של היום עומד ישמעאלי שהוא שונא יהודים מובהק שכל מטרתו המוצהרת שאומר אותה בריש גלי בן חבריו, ואפילו לא בחדרי חדרים היא לזרוק אותנו לים, כי זוהי דרכם לגזול ולחמוס את כל אשר שייך לנו, ולא בִכְדִי הם קוראים לעצמם  'אנשי חמס' שפרושו אנשים גזלנים, כי כבר בורא עולם בתורתו הקדושה היגדיר את עם ישמעל בתור "פרא אדם ידו בכל ויד כל בו" שרואים בעליל כמה זוהי הגדרה של אמת. שכל מהותם הוא גזל וחמס ופורעי חוק שבתי הסוהר מלאים ביותר מ 50% מהם אפילו שהם רק 20% מהאוכלוסיה, כי מטרתם להרוס את החוק והסדר,ואנחנו עומדים חסרי אונים מולם "ואנחנו לא נדע מה נעשה כי עליך עיננו".

האם יש פתרון למצב המסובך שאנו נמצאים בו?

אחים ואחיות יקרים.היגיע הזמן להתעורר,אנו נמצאים ברגעים קריטיים של מהלך אלוקי שנתנבאו עליו כל נביאי ישראל מזה 2500 שנה. הקב"ה מפרק את שיטת המשילות שהעתקנו מהגויים שתתפרק לחלקים מעצמה בבחינת הגולם קם על יוצרו, וגם אושיות המשפט יקומו ויהרסו את עצמם ואת כל אשר היה "קדש בעיניהם" ולא תהיה להם תקומה , וכל זה למה? כדי שהעם היהודי האמיתי הנבון והחכם יתעשת ויבין שאנחנו בירידה במדרון תלול שבסופו כל החילוניות והשקר של דרכי הגויים יתרסק לנגד עיננו, ואז לא תשאר לנו שום ברירה אלא לצעוק אל ה' מלכנו שיושיענו גם מאויבנו הישמעאלים שיקומו עלינו מבית, כי הם מזהים את החולשות שלנו, ומנצלים את כל הפירצות בחוקי הדמוקרטיה שמלמדים אותם השמאלנים הנקראים עוכרי ישראל, ושכל מאוויים זה לשלוט עלינו על ידי זה שהם יושבים על הַשִיבֶּר של הכספים של המדינה, ונכנעים לכל דרישות הערבים תומכי החמס המעודדים את הערבים להתפרע ולהשתולל בערי ישראל כי זהו מהותם.

ואז נבין שרק בורא עולם אשר בחר בנו הוא היחיד שיכל להוציא אותנו מהחוסר אונים והתסבוכת הנוראה שבה אנו נמצאים- בזה שישלח לנו את שליחו שהוא מלך המשיח שיעשה סדר חדש בעולם וישיב לנו את הגזילה של מנורת הזהב מתוך המעמקים החשוכים של הותיקן הנשלט ע"י מלכות הרשעה, ויאיר באור המנורה הטהורה את העולם בצדק ובמשפט, וינקה את הר הבית מהשועלים (אותיות ישמעאל) שהולכים בו. ויבנה לנו את ביהמ"ק האחרון והנצחי בב"א. 

 

 

×
דילוג לתוכן